Wednesday, February 16, 2011

Susah Nak Klimaks

SAYA baru tiga bulan berkahwin. Masalah yang saya hadapi ialah, suami tidak dapat klimaks seperti mana lelaki normal. Selepas kami bersama, suami terpaksa menggunakan tangannya untuk mengurut zakarnya bagi membolehkan dia klimaks.

Selepas hampir 20 minit mengurut baru dia memasukkan zakar semula ke dalam alat sulit saya dan mendayung untuk beberapa waktu sebelum dia boleh melepaskan air maninya di dalam rahim saya.

Saya ingin tahu apa menyebabkan suami saya jadi begitu dan adakah jalan penyelesaian bagi membolehkan suami saya klimaks seperti lelaki normal?

ITA

Sungai Petani
Proses ereksi dan ejakulasi atau klimaks tidak sama. Ereksi boleh berlaku kepada mana-mana lelaki yang mempunyai sistem urat saraf dan sistem perjalanan darah yang sihat mengalami rangsangan seksual ketika dalam perasaan ghairah.

Apabila perasaan ghairah itu reda, rangsangan seksual pun tiada lagi, maka ereksi yang berlaku akan hilang tenaganya dan layu tanpa ejakulasi.

Jika ketika ereksi berlaku dan rangsangan sentuhan dilakukan kepada bahagian zakar yang merangsangkan, lelaki itu dapat menghayati rangsangan yang membina sehingga dia sampai ke kemuncak rangsangan iaitu ejakulasi akan berlaku.

Jadi dalam keadaan biasa apabila lelaki itu bercumbu dengan pasangan dengan hajat melakukan seks penetratif, dia akan menusuk ereksi ke dalam faraj seketika ereksinya menjadi padat dalam keadaan pasangan bersedia untuk menerima kemasukan ereksi dan seterusnya dia cepatkan tusukan untuk menikmati rangsangan membina yang mana pada waktu rangsangan itu kemuncak dia akan mencapai ejakulasi.

Apa yang berlaku kepada pasangan anda ialah, dia perlu membina rangsangan seksualnya dengan menggunakan tangannya sebelum berpindah kepada faraj anda.

Dia mungkin perlukan sentuhan kasar yang diberi oleh tangannya sebelum dapat sampai ke kemuncak dan ketika itu baru dia sambungkan pergerakan tusukan lembut ke dalam faraj anda.

Ini mungkin dilakukannya secara sengaja kerana dengan cara memasukkan ereksinya terus ke dalam faraj anda, ini tidak dapat membantu meningkatkan rangsangan diperlukannya. Ini mungkin kesan amalan onani yang dipratikkannya dulu.

Jika dia terikat dengan cara ini, memang sukar untuknya melakukan hubungan seks penetratif seperti lelaki lain yang lebih teruja dengan sentuhan kelembutan faraj.

Mungkin anda boleh cuba membantunya dengan melakukan rangsangan zakar dengan tangan anda mengikut seleranya dan apabila dia rasa macam nak kemuncak, anda boleh alihkan ereksinya ke dalam faraj anda sambil mengemut faraj dengan padat.

Mungkin dengan perasaan seronok yang dialami daripada kemutan faraj, dia boleh memberi masa lama dalam faraj atau terus ke faraj tanpa mendapat rangsangan tangan di kemudian hari.

Jika semua ini dah dicubanya dan didapati tidak berkesan, saya berpendapat anda tidak perlu buat apa-apa dan terima keadaan itu.

Asalkan dia boleh memancutkan air maninya di dalam faraj, itu sudah mencukupi. Tanpa ejakulasi dalam faraj, sukar untuk anda hamil nanti.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template