Saturday, February 19, 2011

4 Jenis Ciuman yang lebih berkesan

4 Jenis Ciuman yang lebih berkesan


1. CIUMAN PEMBUKA

Ciuman ini dilakukan dlm keadaan tenang dan lebih kpd acara memanaskan badan dlm aktiviti hubungan jenis. 


Walau ia dlm keadaan santai, jenis ciuman ini mampu memberikan perasaan mesra diantara pasangan. Ciuman ini dilakukan dgn mulut masih tertutup dan dilakukan dgn penuh kelembutan.Utk menambah sensual, ia boleh dilakukan dgn mata terpejam. 

Ciuman tidak semata-mata mengenai bibir sahaja tetapi bleh juga dilanjutkan dipipi, kening, leher, rambut dan juga tangan.
 

2. CIUMAN KERING

Peringkat seterusnya setelah ciuman pembuka. Tekniknya adalah dgn membuka mulut saat berciuman, hembuskan sedikit angin melalui mulut dgn perasaan lembut dan mesra.


Tahanlah sebentar utk menikmati getarannya. Setelah itu angkat perlahan-lahan dan lakukan gerakan tersebut berulang-ulang.

3. CIUMAN BASAH

Ciuman ini dilakukan dgn mulut terbuka kemudian dibasahi dgn lidah dlm gerakan memutar sehingga bibir kelihatan basah dan merekah oleh jilatan Setelah bibir basah ciumkan bahagian-bahagian tubuh pasangan anda.


4. CIUMAN KULUM

Perasaannya sangat nikmat dan mampu menaikkan berahi dgan cepat iaitu dgn mencium bibir kemudian lidah digerak-gerakkan seperti mengulum gula-gula.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template