Sunday, February 13, 2011

Saiz Zakar Melayu

Kajian menunjukkan terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi  melayu.

Saiz Zakar Melayu
Zakar yang besar?

  1.  Melayu dipengaruhi oleh pengambilan zink ketika hamil
    Kekurangan pengambilan zink ketika hamil mempengaruhi perkembangagan organ pembiakan. Namun masih kurang kesedaran pengambilan zink di kalangan ibu-ibu yang hamil. Selain itu pengambilan zink perlu di bawah nasihat doctor selama ibu .
  2.  Melayu dipengaruhi oleh makanan ruji
    Nasi adalah makanan ruji bagi masyarakat Melayu. Namun semasa pembesaran, protein lebih banyak diperlukan berbanding. . Yang terjadi sekarang anak-anak sekarang gemuk-gemuk tapi tidak bertulang besar. Akibatnya, zakar tidak berkembang secara optimum, selain nasi mengandungi unsure satu  yang menghalang penyerapan Zink dalam tubuh.
  3.  Melayu dipengaruhi oleh pemakaian seluar dalam
    Kebiasaan memakai  yang  sepanjang hari bukanlah suatu yang baik. Hindarilah memakai  yang  dengan menggantikannya dengan seluar pendek dan longgar atau boxer. Peredaran  dan pertumbuhan zakar akan lebih baik.
  4.  Melayu dipengaruhi oleh f 
    Jangan  ketika   pertumbuhan, biarkan  zakar dan zakar berkembang lebih dulu. Umur yang sesuai  13-14 tahun. Berkhatan pada  ini, membuatkan  zakar tertarik. Boleh menconohi kebiasaan unik bangsa Afrika yang sejak  hingga  selalu mereka. Tak hairan bangsa Afrika dikenali sebagai bangsa berakar besar.
Walaubagaimanapun, tidak  dibuktikan sepenuhnya bahawa adakah faktor-faktor yang dinyatakan oleh kajian ini untuk  melayu betul-betul  dibuktikan kesahihannya secara 100%
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template