Thursday, February 10, 2011

PETUA HUBUNGAN SEKS TAK BORING


Berikut adalah beberapa petua dan tips yang boleh anda ikut kelak setelah berumahtangga bagi mengelakkan masalah bosan tersebut:
PETUA 1
Perkara yang paling pertama dan harus anda amalkan ialah dari segi mind-setting dan pemahaman mengenai hubungan kelamin diantara suami-isteri. Pasti anda tahu kan bahawa dalam Islam sendiri telah menyatakan bahawa setiap kali kita melakukan hubungan seks sesama pasangan kita yang sah, kita akan mendapat ganjaran pahala?
Dari situ kita boleh lihat bahawa, seks juga merupakan salah-satu amal ibadah yang dituntut dilakukan oleh pasangan suami-isteri. Jika kita sentiasa berpegang pada konsep hubungan kelamin itu merupakan suatu ibadah, sudah tentu perasaan bosan tu tak kan timbul.
PETUA 2
Ubah suasana kamar anda. Mungkin anda boleh nyalakan lilin-lilin aromaterpi sambil menutup lampu bilik tidur anda sebelum anda ingin memulakan hubungan seks. Oh! romantik nye kan suasana tersebut.
PETUA 3
Cuba posisi-posisi seks yang berlainan tiap kali anda bersama suami/isteri anda. Jangan asyik-asyik posisi lelaki di atas, isteri di bawah. Tu memang lah bosan nanti lama-lama. Klik sini untuk memepelajari pelbagai posisi seks.
PETUA 4
Tukar masa ingin mengadakan hubungan intim bersama isteri. Jika selalu buat ketika malam, apakata lakukan ketika selepas subuh hari.
PETUA 5
Pelbagaikan adegan ketika foreplay dan panjangkan tempoh foreplay. Ingat konsep asas..foreplay paling minimum pun pastikan anda lakukan 45 minit. Jangan kurang.
PETUA 6
Selang-selikan aktiviti ketika anda bersama pasangan dengan melakukan oral sekssepenuhnya. Mengapa tidak? Memang dalam Islam pun tiada larangan untuk kita lakukan oral seks
Apa yg penting, kekreativitian memang memainkan peranan penting dalam hubungan rumahtangga.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template