Monday, February 7, 2011

Makanan Yang Baik Untuk Tenaga Seks

Makanan yang baik untuk lelaki adalah makanan yang mengandungi makanan panas dan seiimbang dengan makanan sejuk. Dalam erti kata ilmu perubatan cina mesti ada Ying dan Yang. Kalau makan makanan yang panas sahaja pun tidak elok.Begitu juga kalau asyik makan makan yang sejuk sahaja pun tidak elok.Jadi kena seimbang.

Bagi memekatkan air mani herba-herba panas dan penuh tenaga adalah yang terbaik.Salah satunya adalah parsley atau amalkan makanan yang mempunyai . Pengamal parsley dan selenium mendapati zakar mereka sentiasa bersedia apabila diperlukan. Selenium adalah bahan anti oksida yang membuang partikel-partikel yang tidak diperlukan atau dalam erti kata membuang toksid dalam badan barulah apa-apa herba yang diambil akan berfungsi dengan lancar.

Air mani pekat ! Soalan cepu emas yang selalu ditanya.Begitu juga macam mana nak seks hebat sehingga boleh bertahan lama dan dah pancut air mani pun boleh main lagi. Jawapannya cukup mudah sahaja. Mesti ada Ying dan Yang. Cari herba yang ada unsur ying dan yang baru kelajuan tungggangan seks bertambah hebat dan power.

Selain itu amalan melancap juga akan menyebab kita ketagih dan tidak baik unutk kesihatan seksual lelaki. Jadi hindarkan amalan melancap yang sudah sebati dalam diri. Petua tenaga batin juga penting diamalkan bukan sahaja untuk kesihatan seksual semata-mata tetapi baik untuk kesihatan holistik. Ramai antara lelaki di malaysia mengalami masalah cepat pancut atau dalam erti kata tidak tahan lama dalam hubungan seks bersama isteri yang sah.

Habit melihat gambar lucah dan pornografi juga bahaya untuk kesihatan seksual. Akibat terlalu seronok juga menyebabkan ramai lelaki di Barat tidak boleh bertahan lebih daripada 1 minit. Kini budaya ini sudah mula berakar umbi di negara ini oleh kerana ledakan teknologi. Oleh itu kita dapat lihat isteri dahaga seks.makan luar dan sebagainya. Dulu lelaki,kini kaum wanita pun sudah berani makan luar. Isteri tidak puas kerana kolamnya kering kontang dan dahaga.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template