Sunday, April 10, 2011

Sejam Melakukan Hubungan seks tapi mani tidak keluar

SAYA dan suami baru berkahwin enam bulan lalu. Saya ada beberapa kemusykilan yang sangat merunsingkan sejak awal perkahwinan kerana apabila bersama suami, dia tidak mampu keluarkan air maninya walaupun hampir satu jam bersama. Adakah itu tanda seseorang itu mandul? Saya pernah terbaca dalam buku, ini satu jenis mandul bagi pihak lelaki.
YANG BERMASALAH
Kuala Lumpur
Kebiasaan dalam persetubuhan seks penetratif, apabila lelaki itu mengalami rangsangan yang teramat sangat kepada anggota kelaminnya, itu akan mencetuskan fenomena ejakulasi.
Suami Mampu Bertahan Lama Tanpa Pancutan
GAMBAR HIASAN: Suami Mampu Bertahan Lama Tanpa Pancutan
Nampaknya perkara ini tidak berlaku kepada suami anda. Dia mampu melakukan seks penetratif dengan anda, tapi tidak dapat menghayati keseronokan yang dihajatkan kepada anggota kelaminnya untuk dia mencapai ejakulasi. Dia gagal mencapai ejakulasi secara persetubuhan. Masalah yang suami anda alami dikenali sebagai masalah non-ejaculation atau ‘retarded ejaculation’.
Mungkin dia boleh mencapai ejakulasi dengan caranya sendiri iaitu secara onani dengan cara dia menggesel anggota kelaminnya secara tersendiri yang mana tidak dapat dilakukan oleh alat sulit wanita! Atau dia hanya mencapai ejakulasi ketika dalam mimpi.
Memang masalah ini boleh menyebabkan masalah kesuburan di kalangan lelaki kerana kegagalan mencapai ejakulasi ketika bersetubuh. Tiada ejakulasi dalam alat sulit perempuan, maka tiada penyaluran benih lelaki.
Perkara ini boleh berlaku dalam beberapa situasi seperti kegagalan menikmati cetusan klimaks kerana tidak dapat rangsangan mencukupi kepada bahagian anggota kelamin (sebabnya kerana amalan onani yang menyebabkan individu itu hanya dapat cetusan ejakulasi dengan cara tersendiri dan tidak sewaktu bersetubuh dengan pasangan) atau mesej klimaks daripada otak tidak sampai ke bahagian yang memproses ejakulasi seperti lelaki mengalami penyakit diabetis yang merosakkan sistem urat saraf yang mengawal cetusan ejakulasi atau kes SCI (Spinal Cord Injury) atau kecederaan saraf kepada tulang belakang.
Masalah tiada ejakulasi sebab SCI boleh diatasi dengan pendekatan Teknik Electro Ejakulasi (khidmat ini kurang di Malaysia). Suami anda perlu jumpa pakar yang boleh mengendalikan masalah itu. Jika suami anda mahu jumpa saya, sila datang ke Damai Service Hospital, Jalan Ipoh, Kuala Lumpur atau layari, www.dsh.com.my.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template