Saturday, April 9, 2011

Ransangan Seks Suami

Tindak Balas Seks Bagi Lelaki

Tindak Balas Bersetubuh
Tindak Balas Semasa Bersetubuh

Tanda-tanda ransangan nafsu seks pada pasangan lelaki ialah dari penegangan zakar (menegak). Zakar akan membesar dan memanjang. Nafsu yang memuncak akan mengalirkan cecair jernih dari mata zakar dan melicinkan kepala zakar. Nafsu seks lelaki boleh memuncak dengan beberapa cara, biasanya melalui sentuhan tetapi setiap lelaki mempunyai ransangan yang berlainan paras.

Seseorang suami akan mencapai puncak syahwat dengan ciuman, belaian dan ramasan buah dada isteri terutamanya bila tindakan ini mendapat balasan isteri. Sebaik sahaja zakar menegang, suami sudah bersedia untuk bersetubuh (koitus). Si suami sudah melalui peringkat pertama, dan akan memasuki pula peringkat "dataran". Ketika di dalam keadaan tegang (menegak), saiz zakar akan berganda. Ransangan akan berterusan dan persetubuhan boleh dilakukan dengan menekan zakar ke dalam faraj dan kemudian menariknya semula.

Ini boleh dilakukan berulang-ulang kali sehingga mencapai ke puncak syahwat. Si suami sudah mengetahui di dalam beberapa saat lagi pancutan akan berlaku. Peringkat ini akan terjadi hanya beberapa saat sahaja. Si suami tidak dapat menahan pancutan walaupun dengan menguatkan pergerakan zakarnya. Si suami akan merasai kehangatan pada batang zakar ketika air mani mengalir dari "seminal vessicle" menuju ke hujung zakar. Kemudian pengenduran otot pada pangkal zakar akan menggakibatkan pancutan air mani dan pada waktu yang sama otot paha dan bawah perut akan tersentak dan tekanan zakar menjadi terik.

Ketika pancutan berlaku, si suami akan mendakap erat si isteri. Selepas pancutan kelenjar zakar akan kembali normal dan perasaan hangat akan menyelubungi je sekuruh tubuh lelaki dan zakar akan menjadi lembik semula seperti biasa.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template