Tuesday, June 21, 2011

Hubungan Seks Dan Bersukan

Anda mungkin tidak mengetahui bahawa  adalah satu  yang menyeluruh di mana semua  badan berkerja dan  badan yang meningkat ketika melakukan akan melancarkan perjalanan  dan meningkatkan degupan , sama seperti ketika anda bersukan!
Hubungan Seks dan Bersukan
Kajian yang dilakukan oleh pakar  menunjukkan aktiviti hubungan seks akan menggunakan tenaga dan kadar degupan jantung yang sama seperti yang digunakan oleh atlit pecut 100 meter.
Selain meningkatkan metabolisme, hubungan seks juga menggalakkan pengeluaran   dan Beta- yang meransang syahwat sekaligus menyegarkan badan anda dan  anda.
Tetapi janganlah hanya mengharapkan hubungan seks untuk menggantikan sepenuhnya aktiviti bersukan. Badan yang  dan tahap kesihatan yang baik akan menyerikan lagi hubungan seks anda dan pasangan anda. Sama seperti bersukan, anda perlu berada pada tahap kesihatan yang optimum untuk mengecapi sepenuhnya nikmat hubungan seks.
Jadi tingkatkanlah  dan mental anda mulai  untuk mendapat  dan sepenuhnya ketika melakukan hubungan seks bersama pasangan anda.
Share This
Subscribe Here

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Site Info

Followers

Petua Seks Melayu Copyright © 2009 infinityskinsBlogger Template